bip_menu_top

Artykuł archiwalny

print

2020-05-08 11:54:02

informacja - Urząd Skarbowy Łask


W kontakcie z Urzędem Skarbowym w Łasku korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta

W kontakcie z Urzędem Skarbowym w Łasku korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta

 

  • Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.

  • W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie przez 2 dni w tygodniu.

 

Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta

 

Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług
i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.

 

Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT , dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.

 

Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu
w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.

 

Kontakt telefoniczny do urzędu skarbowego:

 

PIT – nr telefonu 43 671 13 22, 43 671 13 48, 43 671 13 32

VAT – nr telefonu 43 671 13 21

CIT – nr telefonu 43 671 13 22

spadki/darowizny – nr telefonu 43 671 13 26

rejestracja podatników – nr telefonu 43 671 13 14

egzekucja administracyjna – nr telefonu 43 671 13 19, 43 671 13 20, 43 671 13 16

rachunkowość podatkowa – nr telefonu 43 671 13 37, 43 671 13 39, 43 671 13 38

komórka wierzycielska – nr telefonu 43 671 13 33, 43 671 13 46, 43 671 13 23

Adres e-mail urzędu skarbowego: us.lask@mf.gov.pl

Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl

Wizyta w urzędzie

 

W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi,
od 8 maja 2020 r. możliwa będzie wizyta w urzędzie skarbowym przez 2 dni w tygodniu:

 

  • Środa od 9:00 do 15:00

  • Piątek od 9:00 do 13:00

 

W pozostałe dni obsługa Klienta odbywa się w jednostkach KAS poprzez e-Usługi, e-PUAP i telefonicznie.

 

 

Informacje o artykule

Autor: Naczelnik Urzędu Skarbowego w Łasku
Zredagował(a): Michał Ułański
Data powstania: 08.05.2020 10:54
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 912

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
bip_menu_bottom